ماهتاب

نردبان پایه کی بودمهتاب

ماهتاب

نردبان پایه کی بودمهتاب

برای ستاره

opl 

به گاه ِگرگ ومیش سحر،درشهرچه میگذرد؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام مموش خودم
خوبی؟
خوشی؟
سلامتی؟
ممنون از کامنتت و همچنین عکسهای خیلیییی قشنگت
خوشحالم که دوباره همونطور که دوست داری هی میری کوه و عکس میگیری و

بهت خوش میگذره
مادر همه چیزش خوبه هم کاراش همه عالیه هم مطمئنم شیرینی پختن و هم گل

کاشتنش
ایشالله که همیشه خوش باشی عزیزم
راستش درسته که معشوق همیشه شکل قشنگ و خوبی داشته اما همونطور که

میگی همسر چون توی زندگیه زود عادی میشه
معشوقم درسته که ممکنه دیر تر این اتفاق بیفته اما اگه بنا به عادی شدن باشه

اونم عادی میشه
دوست دارم
دوست دارم
در مورد مرجان هم وقتی مادر تاییدش کرده حتمآ دختر خوبیه
حالا دعوتشم بکنی خونتون مسئله ای نیست که
تازه مادرم هست اگرم نباشه همینکه تاییدش کرده حتما ادم خوبیه
دوست دارم
مواظب خودت باش
دوست دارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ

عکس خیلیییییی قشنگیه
یه حس خاص داره
ممنوننننننن

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

ماهتاب جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ

هر وقت در مسافرت های شبانه از کنار خانه هایی می گذشتم که یک چراغ خواب در اتاقی از آن ها روشن بود به ساکنان اتاق حسودیم می شد. فکر می کردم جای آن ها بسیار گرم تر از صندلی توی اتوبوس من است. به ویژه زمستان ها. البته در این وقت صبح اگر بود دیگر نه. چون معمولن من داشتم به مقصد می رسیدم. نوبت من بود که در اتاقی بخوابم و خستگی راه را از تن به در کنم ولی آن ها دیگر می بایستی بیدار شوند و بروند سرکار و جان بککنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد